Comfort onderhoudsabonnement

 

Een Comfort onderhoudsabonnement verzekert je van een veilige, schone en goed onderhouden combiketel. Wanneer je nu een abonnement afsluit, ontvang je een gratis* inspectiebeurt. Dát is snel verdiend!

 

Actievoorwaarden van toepassing

Waarom service en onderhoud voor je combiketel?

Je combiketel moet onderhouden worden. Hiermee verleng je de levensduur en krijg je een hoger rendement. Daarnaast kun je veel storingen en onveilige situaties voorkomen. Een goed functionerende combiketel verzekert je van een lekker warm, comfortabel huis.

 

Veiligheid

 

Regelmatig onderhoud aan je combiketel minimaliseert de kans op koolmonoxidevergiftiging.

Besparing

 

Bespaar op je energierekening met een schone, goed werkende en zuinig afgestelde combiketel.

Zekerheid

 

Laat je combiketel periodiek controleren, en kom niet voor verrassingen te staan. Toch een storing? Wij helpen je 24/7.

Wat is Comfort?

Het Comfort abonnement verzekert je van een goed functionerende en veilige combiketel. Met dit abonnement worden reparaties en storingen helemaal gratis uitgevoerd en hoef je alleen te betalen voor eventuele onderdelen. Daarnaast vervangen we je defecte expansievat of overstort kosteloos.

 

Liever volledige zekerheid?

 

Wil je volledige zekerheid? Kies dan voor het Comfort Plus abonnement. Hiermee zijn ook je toestelonderdelen gratis tot een bedrag van € 275,- per gebeurtenis met dezelfde storingsoorzaak. Er is dus altijd een abonnement dat bij jouw situatie past. Bekijk onze algemene voorwaarden en productomschrijving. Dan weet je precies waar je aan toe bent.

  • Om het jaar onderhoud
  • Geen voorrijkosten
  • Bij onderhoud geen arbeidsloon
  • 24/7 Storingsservice
  • Bij reparaties en storingen geen arbeidsloon
  • Vervanging van expansievat en overstort gratis
  • Gratis toestelonderdelen vervangen tot € 275,-

Wat doet de onderhoudsmonteur?

Je combiketel werkt iedere dag voor je. Voorkom problemen en bespaar veel geld door het onderhoud door een deskundige servicemonteur uit te laten voeren. Onze monteur voert eenmalig onderhoud aan de ketel uit in 7 stappen:

Stap 1: Inventarisatie - De monteur bespreekt samen met jou eventuele vragen of opmerkingen over de werking van de installatie of de ketel zijn.

Stap 2: Inspectie - De monteur controleert de ketel, gasaansluiting, opstellingsruimte en rookgasafvoer op defecten, veiligheidseisen en richtlijnen.

Stap 3: Bevindingen - De monteur bespreekt zijn bevindingen met jou. Wanneer afwijkende werkzaamheden nodig zijn, meldt hij de extra kosten.

Stap 4: Onderhoud - De monteur voert het onderhoud uit aan de combiketel: reinigt en vervangt onderdelen (indien nodig).

Stap 5: Reparatie - Als de monteur een defect onderdeel vindt, vervangt hij deze na overleg met jou.

Stap 6: Toetsing - Als het nodig is vult de monteur de ketel bij en ontlucht hij. Daarna test hij de installatie en voert metingen uit.

Stap 7: Advisering - De monteur bespreekt met jou welke werkzaamheden hij heeft uitgevoerd en geeft aanvullend advies.

 

Doordat je je combiketel hebt toevertrouwd aan onze deskundige servicemonteur blijft de combiketel voortdurend in topconditie. Daarmee verleng je de levensduur van de combiketel met enkele jaren.

Veilig onderhoud van je combiketel is van levensbelang

Je combiketel werkt elke dag voor je. Het is daarom belangrijk dat je ketel goed wordt onderhouden. Dat voorkomt onveilige situaties zoals het vrijkomen van het gevaarlijke gas koolmonoxide. Laat het onderhoud altijd uitvoeren door een deskundige servicemonteur.

 

Sluit een Comfort abonnement af en ontvang een gratis inspectiebeurt

Wil je blijven genieten van een warm huis en warm water? Kies dan voor zekerheid en sluit een Comfort service- en onderhoudsabonnement af voor je combiketel. Je krijgt van ons als welkomstgeschenk direct een gratis inspectiebeurt voor je ketel.

 

Vul je persoonlijke gegevens in

Voornaam*
Achternaam*
Postcode*
Straat
Woonplaats
Telefoonnummer*
E-mailadres*

Jouw ketel

Toesteltype*
Merk ketel*
Type ketel
Is je combiketel jonger dan 5 jaar?*
Type contract*

Tweede toestel

Direct een onderhoudscontract voor een tweede toestel afsluiten?

Tweede toestel aanmelden*
Toesteltype
Merk en type toestel
Is je toestel jonger dan 5 jaar?*
Type contract*

Liever jaarlijks onderhoud?

Ik wil tegen meerkosten jaarlijks onderhoud
 

Betaalgegevens

De kosten voor je service- en onderhoudsabonnement worden middels een automatisch incasso maandelijks van je rekening afgeschreven.

Rekeningnummer (IBAN)*

Extra informatie

Opmerkingen

Bedenktijd

Van gedachten veranderd? Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bevestiging van je service- en onderhoudsabonnement. Je kunt de overeenkomst telefonisch annuleren, maar schriftelijk mag natuurlijk ook.

Voorwaarden

Voorwaarden*
 
Automatische incasso*
 

Energiewacht West verwerkt jouw gegevens om jouw aanvraag te verwerken. Ook verwerken we jouw gegevens om je te informeren over onze dienstverlening. Meer informatie over het gebruik van jouw persoonsgegevens en de mogelijkheid om je hiervoor af te melden vind je in ons privacy statement.

 
 

* Verplicht veld

© 2020, Energiewacht West.

Alle rechten voorbehouden.  Voorwaarden, Privacy en Disclaimer